2 maja 2013

Łożyska. (I)


Kiedy ostatnio opróżniałem swój plecak, znalazłem na jego dnie
dwa pojemniczki. Znajdowało się w nich osiem łożysk USD , których
nie używałem przez około rok. Przez ten czas, smar oraz wszelkie nieczystości
zdążyły zastać w ich prostym mechanizmie.


Mogłoby się wydawać, że nic już nie ruszy tych łożysk. Jednak to bardzo dobra okazja,
by przekonać się, która z technik ich czyszczenia  i pielęgnacji przyniesie najlepszy efekt.
Mechanizm łożysk nie jest uszkodzony, po za nieczystościami które go blokują.
Tak więc, postanowiłem że na każde dwa łożyska przydzielę po jednej takiej technice
i dowiem się, która z  nich jest najlepsza.


Dzisiejszy wpis jest właściwie zapowiedzią wszystkiego co napisałem powyżej.
Dlaczego to tylko zapowiedz? Ponieważ do końca tygodnia nie będę miał
możliwości uwiecznienia tego na zdjęciach.
Jednak przez ten czas wybiorę cztery sposoby czyszczenia łożysk oraz
uzbroję się we wszystkie potrzebne płyny i smary do ich wskrzeszenia!

Póki co korzystajcie z pogody i rolkujcie ile wlezie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz